Informujemy, że w dniu 18 listopada br. zgodnie z warunkami określonymi w formularzu ofertowym zamieszczonym na stronie internetowej instytucji w dniu 7 listopada br., wyłoniony został wykonawca/gastronom, który świadczyć będzie usługi gastronomiczne podczas wydarzenia pn.: „3. Urodziny Muzeum Hutnictwa w Chorzowie. Dźwięki Industrii” organizowanego na terenie Muzeum Hutnictwa w dn. 23 listopada br. w godz. 12.00 – 19.00. Tym samym, zgodnie z zapisami ogłoszonego naboru zostaje on zamknięty.
Muzeum Hutnictwa w Chorzowie serdecznie zaprasza do wynajęcia terenu zewnętrznego w celu świadczenia usług gastronomicznych podczas 3. Urodzin „Królestwa Żelaza” pn. „Dźwięki industrii” organizowanych w Muzeum 23 listopada br. w godz. 12.00-19.00.
W ramach wydarzenia zaplanowano blisko 50 wydarzeń. W ubiegłym roku podczas 2. urodzin nasze Muzeum odwiedziło ponad 1000 osób.
Jeśli jesteś firmą świadczącą usługi gastronomiczne, posiadasz foodtrucka, grilla lub stoisko gastronomiczne i możesz w tym dniu zapewnić co najmniej menu wytrawne (gorące i zimne posiłki) ta propozycja jest właśnie dla Twojej firmy.
W oparciu o zapisy obowiązującego w Muzeum Regulaminu komercyjnego, krótkoterminowego najmu przestrzeni i zawarty w nim cennik, zapraszamy do najmu powierzchni nie mniejszej niż 10 m2 (maksymalna powierzchnia najmu: 25m², cena za 1 m2 wynosi 33 zł netto) terenu zewnętrznego dla stanowiska/isk gastronomicznego/ych.
Szczegóły zawarto w załączonym formularzu zgłoszeniowym (ofertowym) (do pobrania poniżej). Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza, a następnie przesłanie we wskazanym terminie na adres: kontakt@muzeumhutnictwa.pl
O wyborze najemcy decyduje kolejność zgłoszeń (poprawnych formalnie). Zgłoszenia przyjmować będziemy od 12.11.2024 r. Oferty złożone przed terminem nie będą rozpatrywane. W przypadku wpłynięcia ważnego zgłoszenia nabór zostanie zakończony,
o czym na bieżąco informować będziemy na stronie internetowej Muzeum i na naszym profilu na platformie Facebook. Na Państwa zgłoszenia czekamy do nie później niż
15 listopada br. do g. 14:00.
W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z p. Bartłomiejem Majchrowiczem lub z p. Agatą Klarczyńską z Działu Marketingu Muzeum, tel.: +48 694 922 174