Informujemy, że zgodnie z warunkami określonymi w formularzu ofertowym zamieszczonym na stronie internetowej instytucji w dniu 25 kwietnia br., wyłoniony został wykonawca/gastronom, który świadczyć będzie usługi gastronomiczne podczas wydarzenia pn.: FLORIANFEST organizowanego na terenie Muzeum Hutnictwa w dn. 10 maja br. w godz. 12.00-18.00. Tym samym, zgodnie z zapisami ogłoszonego naboru zostaje on zamknięty.
Jednocześnie informujemy, że w najbliższych tygodniach opublikowane zostaną kolejne ogłoszenia dotyczące wynajmu terenu zewnętrznego w celu świadczenia usług gastronomicznych na imprezach organizowanych przez Muzeum, które odbędą się 17/18 maja br. (Noc Muzeów) oraz 7 czerwca br. (INDUSTRIADA).
Już teraz serdecznie Państwa zapraszamy do śledzenia naszej strony www i profilu na FB.

————————–

Muzeum Hutnictwa w Chorzowie serdecznie zaprasza do wynajęcia terenu zewnętrznego w celu świadczenia usług gastronomicznych podczas 3 wydarzeń odbywających się w siedzibie Muzeum

1. FLORIANFEST. Rodzinnego Święta Hutniczego organizowanego przez Muzeum 10 maja br. (sobota) w godz. 12.00:18.00 (6 godzin);
2. NOCY MUZEÓW organizowanej przez Muzeum w dniach 17 – 18 maja br. (sobota i niedziela) w godzinach:
-17 maja br. (sobota) – 16.00:00.00 (8 godzin);
-18 maja br. (niedziela) – 13.00:17.00 (4 godziny);
3. INDUSTRIADY organizowanej przez Muzeum w dniu 7 czerwca br. (sobota) w godzinach: 12.00:19.00 (7 godzin).

W ubiegłym roku podczas w/w wydarzeń odwiedziło nas około 3 500 osób.

 

Jeśli jesteś przedstawicielem firmy świadczącej usługi gastronomiczne, posiadasz foodtrucka, grilla lub stoisko gastronomiczne i możesz w tym dniu zapewnić menu wytrawne (gorące i zimne posiłki) i słodkie a także napoje (kawa, herbata, zimne napoje) ta propozycja jest właśnie dla Twojej firmy.

W oparciu o zapisy obowiązującego w Muzeum Regulaminu komercyjnego, krótkoterminowego najmu przestrzeni i zawarty w nim cennik, zapraszamy do najmu powierzchni nie mniejszej niż 6 m i nie większej niż 25 m² w cenie 33 zł netto za 1 m2) terenu zewnętrznego dla stanowiska/isk gastronomicznego/ych. Szczegóły zawarto w załączonym formularzu zgłoszeniowym.

Przyjmujemy zgłoszenia dotyczące obsługi jednego z w/w wydarzeń lub wszystkich wymienionych.

WAŻNE! W przypadku zgłoszenia obejmującego obsługę wszystkich 3 wydarzeń przez jednego Oferenta cena za 1 m² wynosić będzie 23 zł netto.

Szczegóły zawarto w załączonym formularzu zgłoszeniowym (ofertowym) (do pobrania poniżej). Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza, a następnie przesłanie we wskazanym terminie na adres: kontakt@muzeumhutnictwa.pl

Przyjmowanie ofert rozpoczniemy w dniu 28 kwietnia br. (poniedziałek) od godz. 12.00. Oferty, które wpłyną przed w/w terminem nie będą rozpatrywane.

UWAGA: o wyborze najemcy decyduje kolejność zgłoszeń (poprawnych formalnie). W przypadku wpłynięcia ważnego zgłoszenia nabór zostanie zakończony, o czym na bieżąco informować będziemy na stronie internetowej Muzeum i na naszym profilu na FB. W innym przypadku czekać będziemy na Państwa zgłoszenia nie później niż do 5 maja br. do g. 12:00.

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z p. Magdalena Lipką, Dział Marketingu Muzeum, tel.: +48 605 057 047.

W ramach wydarzeń wyszczególnionych powyżej odbędzie się niemal 100 wydarzeń, w tym pokazów, turniejów, gier terenowych i spektakli dla dzieci. Przygotowanych zostanie również kilkanaście stref warsztatowych dla rodzin z dziećmi oraz fantastyczna kolejowa makieta modułowa w skali 1:120 prezentowana przez grupę TT SILESIA, na której można będzie śledzić jazdę pociągów z okresu po zakończeniu II wojny światowej z zarządów kolejowych Polski, Niemiec  i Czechosłowacji.

 

ZAPRASZAMY!