Jesteś osobą ciekawą historii i masz zamiłowania techniczne? Do Muzeum Hutnictwa poszukujemy Kierownika Działu Techniczno - Administracyjnego. Budynek to połączenie zabytkowej hali po generalnym remoncie z nowoczesną architekturą.

WYKONYWANE ZADANIA POLEGAĆ BĘDĄ NA:

  1. Kierowanie pracą Działu Techniczno – Administracyjnego
  2. Prowadzenie aktualnej dokumentacji stanu prawnego budynków, dokumentacji technicznej, dokumentacji niezbędnej do eksploatacji budynków i instalacji;
  3. Stały nadzór, kontrola i serwisowanie wszelkich instalacji, m.in. elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej, ppoż., współpraca z usługodawcami;
  4. Koordynacja usług wywozu nieczystości;
  5. Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym budynku – w tym odśnieżanie i  koordynacja prac związanych z konserwacją zieleni;
  6. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedur wyłaniania wykonawców prac remontowych oraz uzyskiwanie stosowanych zezwoleń, zamawianie ekspertyz umożliwiających naprawę zauważonych usterek i uszkodzeń,
  7. Współpraca ze służbami ochrony w zakresie realizacji polityki bezpieczeństwa, w tym planu ochrony budynków oraz konfiguracji systemów monitoringu i kontroli dostępu;
  8. Przygotowywanie remontów, nadzór nad ich realizacją i rozliczeniem,
  9. Negocjacje z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi roboty remontowo-budowlane;
  10. Dokonywanie niezbędnych dla działu zakupów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Muzeum;
  11. Opracowywanie umów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień obowiązującym w Muzeum;
  12. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków aranżacyjnych i wyposażenia;
  13. Zapewnienie i koordynacja usług telekomunikacyjnych i internetowych – przeprowadzania procedury wyboru usługodawcy, zapewnienie bieżącej obsługi operatora w współpracy ze Specjalistą ds. IT.;
  14. Wsparcie techniczne wydarzeń organizowanych przez Muzeum, w tym konferencji, warsztatów itd.  w ścisłej współpracy z Działem Edukacji i Działem Marketingu;
  15. Wsparcie techniczne przy organizacji wystaw  w ścisłej współpracy z działami zaangażowanymi w ich realizację;
  16. Opieka techniczna nad salami wystawowymi, warsztatowymi i konferencyjnymi;
  17. Wykonywanie drobnych, niezbędnych napraw.

 

ZATRUDNIONEJ OSOBIE OFERUJEMY

  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę w samorządowej instytucji kultury;
  • Pełny wymiar czasu pracy
  • Miejsce wykonywania pracy: Chorzów
  • Wynagrodzenie zgodnie z zapisami obowiązującego w instytucji Regulaminu Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Muzeum Hutnictwa w Chorzowie (Zarządzenie nr 39 / 2022 Dyrektora Muzeum Hutnictwa w Chorzowie. oraz zgodnie z aktualną tabelą stawek wynagrodzenia zasadniczego Aneks nr 4 z dn. 20.01.2025), dostępnym na BIP Muzeum Hutnictwa w Chorzowie

 

OCZEKIWANIA OD KANDYDATKA/KANDYDATKI:

  • Wykształcenie co najmniej średnie techniczne (profil elektryczny, ogólnobudowlany i pokrewne);
  • Co najmniej dwuletnie doświadczenia zawodowe (staż pracy) na stanowiskach o charakterze technicznym i/lub administracyjno-technicznym;
  • Umiejętność bezpiecznego posługiwania się elektronarzędziami;
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną;
  • Doświadczenie w wykonywaniu drobnych prac naprawczych;
  • Praktyczna znajomość narzędzi (aplikacji i usług) środowiska Microsoft 365 tj. Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams;
  • Zdolności organizacyjne;
  • Umiejętność samodzielnej pracy i współpracy w zespole;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy pod presją czasu, staranność, sumienność, terminowość, zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, komunikatywność
  • Wysoka kultura osobista;
  • Dyspozycyjność;
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii „B”

 

DODATKOWY ATUTAMI KANDYDATA/KI BĘDĄ:

  • Badania uprawniające pracownika do wykonywania prac na wysokości powyżej 3,5 m;
  • Uprawnienia SEP G1, G2, G3;

 

PRZEBIEG REKRUTACJI I WYMAGANE DOKUMENTY

Dostarczenie aplikacji obejmującej:

  • wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy wg wzoru, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia dostępnego online, dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • kserokopie świadectwa pracy (jeśli kandydat/ka takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
  • FAKULTATYWNIE – inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje
    i umiejętności np. zaświadczenie o uprawniające do wykonywania prac na wysokości, uprawnienia SEP G1 i/lub G2 i/lub G3
  • FAKULTATYWNIE – mile widziane będą pisemne referencje dla kandydatka z dotychczasowych miejsc pracy

Aplikację należy przesłać na adres email: kontakt@muzeumhutnictwa.pl (w tytule emaila proszę wpisać „Nabór w Muzeum Hutnictwa”) lub dostarczyć osobiście do sekretariatu muzeum ul. Metalowców 4a, 41-500 Chorzów, w godz. 8:00 – 15:00). Aplikacje dostarczane osobiście powinny być składane w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór w Muzeum Hutnictwa”.

Aplikację należy przesłać pocztą elektroniczną (kontakt@muzeumhutnictwa.pl) lub złożyć osobiście w terminie do dnia 21 kwietnia 2025 r. do godz. 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do muzeum po wyżej określonym terminie, niekompletne (nie dotyczy innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz referencji pisemnych) bądź niepodpisane NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.

Muzeum Hutnictwa zastrzega sobie prawo do kontaktu i zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną tylko wybrane osoby, których wybór nastąpił w oparciu o analizę informacji zawartych w kwestionariuszu osobowym.

Rozmowa rekrutacyjna:

W trakcie rozmowy kandydaci będą proszeni o przedstawienie swojego doświadczenia zawodowego, mocnych i słabych stron jako pracownika oraz wskazanie, co chcieliby poprzez swoją pracę wnieść do instytucji i jakie mają w stosunku do niej oczekiwania.

 

WAŻNE TERMINY I INFORMACJE DOT. REKRUTACJI

Planowany termin rozmów rekrutacyjnych 22-25 kwietnia br.

Zakończenia całości procesu rekrutacji nie później niż 30 kwietnia 2025 r.

Przewidywany termin zatrudnienia (rozpoczęcie świadczenia pracy) najpóźniej od 1 maja 2025 r.

Muzeum zastrzega sobie prawo do nierozstrzygania rekrutacji bez podania przyczyn odwołania procesu naboru lub wydłużenia terminu trwania procedury naboru.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem Muzeum, nr tel. 32 704 96 30.

Ogłoszenie dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej instytucji.

 

Załącznik:

Ogłoszenie o naborze PDF wraz z klauzulą RODO
Załącznik nr 1 – kwestionariusz osobowy dla kandydata DOC WORD