Muzeum Hutnictwa w Chorzowie serdecznie zaprasza do wynajęcia terenu zewnętrznego w celu świadczenia usług gastronomicznych podczas wydarzenia pn.: FLORIANFEST organizowanego przez Muzeum 4 maja br. w godz. 14.00 : 20.00. Jeśli jesteś firmą świadczącą usługi gastronomiczne i możesz w tym dniu zapewnić dwa food trucki – ta propozycja jest właśnie dla Ciebie.

W oparciu o zapisy obowiązującego w Muzeum Regulaminu komercyjnego, krótkoterminowego najmu przestrzeni zapraszamy do najmu 20 m2 terenu zewnętrznego dla dwóch food trucków (szczegóły zobacz w formularzu zgłoszeniowym).

W ramach FLORIANFESTU – rodzinnego hutniczego święta odbędzie się blisko 70 wydarzeń, w tym biesiada hutnicza, chemiczne pokazy, turniej skata, spektakle dla dzieci  i survival hutniczy dla rodzin z dziećmi. Przygotowanych zostanie klika stref warsztatowych. W ubiegłym roku w wydarzeniu uczestniczyło ponad 1400 osób.

Zainteresowanych prosimy o wypełnienie krótkiego formularza zgłoszenia do pobrania poniżej i jego niezwłoczne przesłania na adres: kontakt@muzeumhutnictwa.pl

Przyjmowanie ofert rozpoczniemy w dniu 15 kwietnia br. (poniedziałek) od godz. 10.00. Oferty, które wpłyną przed w/w terminem nie będą rozpatrywane.

UWAGA: o wyborze najemcy decyduje kolejność zgłoszeń. W przypadku wpłynięcia ważnego zgłoszenia nabór zostanie zakończony, o czym na bieżąco informować będziemy na stronie internetowej Muzeum i na naszym profilu na FB. W innym przypadku czekać będziemy na Państwa zgłoszenia do nie później niż 22 kwietnia br. do g. 13:00.

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z p. Magdalena Lipką, Dział Marketingu Muzeum, tel.: 605 057 047.